2013. május 15., szerda

"Waiting On" Wednesday (55.)- Várólistára ...

Mi is az a "Waiting On" Wednesday"?: amolyan várható megjelenéses rovat, amit Jill hozott létre a blogjában. Minden héten 1 könyvet mutatnak be a bloggerek, amit valamiért várnak, miért, mikorra várható, stb., majd a bejegyzés linkelése Jill aktuális blogbejegyzéséhez. 

Kicsit megdöbbentem, hogy az újabb Kinsella könyvet a Libri Kiadó fogja kiadni, de a lényeg úgy is csak az, hogy meg fog jelenni. ;o)

"Lottie nagyon számít rá, hogy barátja az esti randevújuk során, London egyik legmenőbb éttermében végre megkéri a kezét. Ám amikor kiderül, hogy lánykérésről szó sincs, teljesen összeomlik.
Épp ekkor bukkan fel egykori szerelme, Ben, aki emlékezteti hajdani egyezségükre, miszerint harmincéves korukban, ha még mindketten szinglik, összeházasodnak. Lottie kapva kap a kínálkozó alkalmon: irány egyenesen az oltár elé, aztán jöhetnek a mézeshetek Ikonos szigetén, Görögországban, ahol annak idején megismerkedtek.
A családot és a barátokat letaglózza a hír. Lottie nővére szerint a húga sok hajmeresztő dolgot követett már el életében, azonban ez lesz az eddigi legnagyobb baklövése. A fiú kollégája pedig meg van győződve arról, hogy Ben az elkapkodott házassággal egy életre tönkreteszi a karrierjét. Hogy megakadályozzák az elhamarkodott esküvőt, kifőznek egy ravasz és bonyolult tervet. Titokban az ifjú pár nyomába erednek, akik még nem is sejtik, milyen elképesztő kalandok várnak rájuk a mézeshetek alatt..."


* Várható hazai megjelenés: júl. 18.
Kiadja: Libri Kiadó
Oldalszám: 140 (?)
Ára: 1990

6 megjegyzés:

  1. Az eddigiek a Kellynél voltak :O Fura, de én örülök neki, hogy legalább jön egy újabb. Bár én a Boltkóros babát vár után le vagyok maradva kicsit.

    VálaszTörlés
  2. @zakkant: Igen, Kellysek voltak, fura.
    A Boltkóros sorozatát majdnem végigvettem, a tesós hiányzik és a plázás, ha jól rémlik, de annyira nem jött be.
    Viszont a Csörögj rám! tetszett. ;o)

    VálaszTörlés
  3. általad ismertem meg Kinsellát és nagyon megkedveltem.tetszik ennek a történetnek a leírása is!:)

    VálaszTörlés
  4. @~Johanna.: jaj, ilyeneket olyan jó olvasni! :o) Mármint, hogy én hoztam meg valakinek a kedvét valamely könyvhöz.

    VálaszTörlés
  5. Ha jól láttam, a Kelly idén még egy könyvet se adott ki, és két korábbi sorozatukat is más kiadó folytatta. Sajnos úgy járnak, mint mondjuk az Ulpius, hogy nem sokkal megjelenés után, már töredékéért lehet kapni a könyveiket, úgyhogy azt gondolom, hogy anyagi gondjaik lehetnek, azért jön pl: Kinsella is más kiadónál.

    VálaszTörlés
  6. @Pupi: azt is el tudom képzelni, hogy be fog olvadni más kiadóhoz.

    VálaszTörlés