2013. május 31., péntek

Bye-bye Freemail

Nem szoktam kiakadós posztokat írni, de mivel köze van a bloghoz, így nyilván elkerülhetetlen.
Eddig az oldalhoz egy freemailes fiók volt hozzáadva, azon keresztül tudtatok elérni e-mailben. Évekig semmi bajom nem is volt a levelezőrendszerrel, de olyan 2 hónapja jól megszívattak.
Történt, hogy 2 hétig! nem tudtam belépni a saját fiókomba. Jobban mondva beengedni beengedett, de az üzeneteket nem töltötte be. 2 hétig türelmes voltam, aztán felidegeltem magamat és ráírtam az illetékesekre. Érdekes módon, viszonylag gyorsan jött a válasz, hogy hát igen, gáz van, dolgoznak rajta (2 hete, miközben mások hozzáfértek a fiókjuhoz, csak egy maroknyi szerencsétlen nem, köztük én sem). Láss csodát, pikk-pakk helyreállt az élet, be tudtam lépni és még a mailjeim is ott voltak visszamenőleg. Örültem, mint Pistike a farkának.
Mai szitu. Belépni be tudok, de az e-mailjeim sehol. Helyette szép kis sárga csík felül:

A mappák lekérdezése sikertelen. Kérjük, próbáld meg 30 perc múlva! postafiók elérési hiba (#02431)

A*ád! Hát most nem várom meg, hogy a 30 percből megint 2 hét legyen, freemail elmehet a búsba! Átmentem gmailre, aki olyan 12 óra után esetleg mailt írt nekem, az küldje át az új címre is, mert fogalmam sincs mikor fogja a freemail megmutatni nekem a saját üzeneteimet!
A kapcsolat ikonok alatt már az új cím van beállítva. Ugyanaz, csak most gmail.com-os. A freemailről meg meneküljetek. :oS

15 megjegyzés:

  1. Nekem nem volt ilyen gondom a freemail-lel, engem beengedett mindig. Igaz, ide csak a hírleveleket szoktam kapni, a fontosak már rég nem oda mennek. De pl. az ovis levelezőrendszerben a freemailos levelek folyamatosan visszajönnek. Csak a freemailosak. Szóval tényleg gáz.

    VálaszTörlés
  2. @Bea: Hát tényleg az. Pedig régen nem volt ezzel baj, mióta az eszemet tudom, használom a freemailt, de az utóbbi időben valami nagy gikszer lehet a rendszerükkel.

    VálaszTörlés
  3. 2 napja nem tudom megnézni a leveleimet. én is mentem gmail-re

    VálaszTörlés
  4. @Névtelen: Jól tetted! Én adtam nekik egy második esélyt, de harmadikat már nem. :oS

    VálaszTörlés
  5. Te hova írtál az illetékeseknek? Nekem is sürgősen el kéne érnem a leveleim, 3 napja nem működik!! :(
    Gabi

    VálaszTörlés
  6. @Névtelen: Sajnálom. :o(
    info@freemail.hu ► erre a címre írtam nekik és viszonylag gyorsan válaszoltak is. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  7. Javaslom, hogy a freemail fiok beallitasok/automatikus valaszt aktivald, es ird bele, hogy attertel gmailre. Onnantol kezdve barki ir, tudni fogja az uj cimet, es feltehetoleg oda is kuld egy levelet. ;)

    VálaszTörlés
  8. @Bartalos Szabolcs: Hű, köszi, erre nem is gondoltam! :o)

    VálaszTörlés
  9. Sajnos ez a módszer sem működik, mert nem is érzékeli a bejövő leveleket. Én át akartam irányítani másik címre az emiljeimet, be is engedte állítani, de nem küldi át az új címre őket. Várom a freemail válaszát. Nekem 97 óta ez az email címem, de most engem is elvesztettek.

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Nekem is csinál ilyet, most pl napok óta nem tudok sem belépni, sem az outlook nem hívja le. Sőt, az asszony fiókja és a céges freemailes is soxor bemondja az unalmast, de azok néha megjavulnak. Én is vagy '96 óta használom és soha nem volt párhuzamosan másik mail címem és erre még kissé büszke is voltam. De most én is regisztráltam a gmialbe. Egyszerűen elegem van, hogy hónapok óta vannak kiesések, és persze az üzletemet is rontja a céges mail fiók működésképtelensége miatt. Ráadásul az egyszerűsített felületük sem műxik. Ahoy!

    VálaszTörlés
  11. Nekem szerencsére működik az átkonvertálás a gmailre, bár most amúgy is megjavult a freemailes fiókom. :oS

    VálaszTörlés
  12. Itt beenged akkor is, ha a "normál" verzióban hiba van és nem látszanak a mappák:
    http://www.freemail.hu/szimpla/fmszimpla.php?status=ok

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Nekem pont ma reggel írta ki ezt az üzenetet. :(

    VálaszTörlés
  14. Nekem is a blogíróéval azonos problémám van. Sőtezen felül még freemail gépház blogja azt is szíveskedik hozzátenni, hogy "A Firefox 20.1-es verzióját érintő, több címzettes levélküldéssel kapcsolatos hibát javítottuk.", holott nem hogy nem küldtem mozzirráól e-mailt, mégcsak nincs is mozzilla telepítve gépemre. Ez azt jelenti, hogy valaki még fel is törte?

    VálaszTörlés
  15. Szia, ne haragudj, hogy ilyenekkel zavarlak, de nagyon szerencsétlen vagyok, és szeretnék freemail-fiókkal a bloggerhez csatlakozni, viszont sehogy sem tudom megtalálni a módját. El tudnád nekem magyarázni, hogy hogyan regisztráltál? (Már ha nem gond.)
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés