2013. május 6., hétfő

Kitekintő 6.

Igaz, Tammara Webber EASY c. története nem mostanság jelent meg, de ettől függetlenül már azóta birizgálja a fantáziámat, mióta az első bejegyzésekbe botlottam róla a külföldi könyves blogokon.
Első körben a borítója vett meg magának, ami nagyon fontos, lévén, hogy nem szoktam minden külföldi fülszöveget elolvasni, csak azt, aminek sikerült a borítójával, a címével felkelteni az érdeklődésemet. Hát az Easynek sikerült. Igazából semmi extra, de mégis annyira gyöngéd, romantikus, hogy kicsi szívem, aki odáig van a romantikus történetekért, azonnal hevesen dobogni kezdett a láttán.
Aztán kiderült, hogy a fülszövege se rossz, bár elolvasva néhány értékelést róla, inkább azt merném megkockáztatni, hogy ez egy jó kis könyv lehet, de valószínűleg semmi extra.

A szereplők nem középiskolás korúak, hanem egyetemisták. Van a történetben szakítás, nemi erőszak, hős lovag, titok, nyilván szerelem is, szóval kérem szépen, minden.

Frissítés: és megjelent magyarul is, a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában! ITT írtam róla.

2 megjegyzés:

  1. Nemrég olvastam el angolul és nekem nagyon bejött. Tényleg jó könyv, szórakoztató, ugyanakkor a témája miatt komoly dolgokról is van szó benne, ráadásul még egy kis alapfokú önvédelmi tanfolyamot is elvégzünk olvasás közben, így én ajánlom mindenképpen! :)

    VálaszTörlés
  2. Na tessék, látjátok! ;o) Mondtam én, hogy jó lesz. :oP

    VálaszTörlés