2013. május 20., hétfő

Új sorozat magyarul: Lux

A sorozat: Lux

Könyv #1: Obszidián | Műfaj: ifjúsági irodalom
Itthon kiadja: Könyvmolyképző Kiadó | Megjelent
ITT
írtam róla

"Az újrakezdés szívás.
Amikor -- éppen az utolsó középiskolai évem előtt -- Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt -- akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam..."

A sorozatról

A Lux sorozat 5 részre van tervezve, ebbe bele nem értve a Shadows-t, ami egy elő novella.
Shadows (Lux #0.5 -2012.)
Obsidian (Lux #1 -2011.)
Onyx (Lux #2 -2012.)
Opal (Lux #3 -2012.)
Origin (Lux #4 -2013. aug.)

Az írónőről

Jennifer L. Armentrout Nyugat-Virginiában él.
Amikor épp nem ír, akkor olvas, edz és zombis filmeket néz.
Az írónő hivatalos oldala

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése