2013. május 13., hétfő

Michelle Knudsen: Oroszlán a könyvtárban

Eredeti címe: Library Lion (2006.)
Kiadta: Pongrác Kiadó (2009.)
Oldalszám: 40
Ára: 2700
Amikor bóklásztam a könyvtár gyerekrészlegén a könyvespolcok közt, ez a könyvecske a szélessége miatt, eléggé kilógott, így érthetően jobban megakadt rajta a pillantásom. Levettem, megnéztem a borítóját és már mosolyodtam is el. Oroszlán a könyvtárban? Mi dolga lehet egy oroszlánnak a könyvtárban? És egyáltalán hogy került oda? Gyorsan belelapoztam, nyugtáztam, hogy szép illusztrációkkal van tele -Gyerkőcnek biztos tetszeni fog-, igaz, kicsiket hosszabb, mint amiket mostanában végig szokott hallgatni, de próba szerencse, betetettem a kosaramba.
Aztán este elővettem. Először Gyerkőcöm elég közönyösen hallgatta. Feküdt a párnáján, bámulta a plafont, majd egyszer csak azt vettem észre, hogy felém fordul -a 8. oldalnál, amikor is az oroszlán először üvölt egy nagyot hangosan-, és úgy hallgatja. A következő oldalnál, amikor megjelent a színen Miss Merriweather, már odaült mellém és úgy követte a képeket. A végén pedig nyugtázta, hogy ez aranyos volt, legközelebb is meséljem el neki. ;o)
Úgyhogy ti is tegyetek vele próbát, mert nagyon aranyos és bájos történetecske!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése