2013. március 1., péntek

A Lányok a kastélyból és a szalagos fánk

Mi sül a sütőben? 3.


Miről szól a Mi sül a sütőben?: kiélve sütési mániámat, ha épp úgy adódik, akkor jövök egy recepttel és az épp olvasott könyvemből egy idézettel, az utolsó olvasott oldalamról.

Már megint sikeresen nem akkor teszem közzé a bejegyzést, amikor aktuális lett volna, de sebaj, jobb később, mint soha. ;o)

Azt tudni lehet rólam, hogy nem tudok olyan finomságokat sütni, amiket keleszteni kell. Hogy hol rontom el, az rejtély, de sose sikerülnek. Aztán történt, hogy múlt hét Vasárnap reggel arra ébredtem, hogy az Emberem a konyhában sürgött-forgott, fánkot készített nekünk (inkább nekem). Az eredmény első próbálkozásra is fantasztikus lett, a másodikra ;oP már mennyeire sikeredett.

Hozzávalók kb. 12-15 db-hoz:
A recept megnézhető ITT. Teljes egészében így készítette, de mivel az első adagot nem találtuk elég édesnek, így a második adagnál plusz 1 kanál cukrot tett még a tésztához és így már tényleg tökéletes lett.





"- Neked is csak egy adag pattogatott kukorica hiányzik az öledből ahhoz, hogy úgy nézz ki, mint aki a moziban ül."
Rupáner-Gallé Margó. Lányok a kastélyból (82. o.)

2 megjegyzés:

  1. Ajjaj, már csorog is a nyálam! Jelentem, én sem bírok az élesztős, kelesztős kajákkal :)
    A szakácsnak gratula!

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem vagyok egyedül, micsoda megkönnyebbülés. ;o)
    Átadom neki! :o)

    VálaszTörlés