2013. március 23., szombat

A Hívogat a fény és a zabpelyhes keksz

Mi sül a sütőben?

A rovatról ITT olvashattok bővebben!


Nagyon szeretjük a saját készítésű kekszeket, nálunk szinte mindig van egy adag a fémdobozban és előszeretettel kísérletezgetek is. Aztán egy napon nagyon megkívántam a zabpelyhes kekszet, mert bizony egy bögre langyos tejjel, mennyei. Így neki is kezdtem a receptek böngészgetésének.

Hozzávalók kb. olyan 20 db, fél tenyérnyi nagyságú kekszhez:
A recept megtalálható ITT. Annyit változtatnék rajta a tapasztalatom alapján, hogy kevés ez a zabpehely mennyiség. Szerintem lazán lehetne ízlés szerint több is, mint maga a liszt. Illetve szerintem túl édes, pedig édesszájú vagyok. Szóval vagy a méz vagy a cukor, a kettő együtt túl édes már. Viszont nagyon-nagyon finom! Omlós, eláll fémdobozban és nagyon változatosan lehet ízesíteni, én pl. mazsolát tettem bele. Nagyon finom, próbáljátok ki! ;o)

"– Nem menekülhetsz el a történtek elől, és nem törölheted ki a fájdalmas emlékeket a lelkedből! Ez az emberi léttel együtt jár, … "
A. O. Esther: Hívogat a fény (31. o.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése