2013. március 8., péntek

3. blogszülinapi játék II.

A mai nappal kezdetét veszi a 2. nyereménykönyvért a játék, a 3. blogszülinap alkalmából.
A nyeremény pedig 1 példány Hidasi Judit: Kilenc c. regényéből.


ITT írtam róla. Nagyon tetszett, nagyon felkavart és akkor amikor olvastam, nagyon úgy éreztem, hogy nekem íródott. Szerintem minél több olvasónak kéne megismerkednie az írónő történetével!

És hogyan nyerheted meg? A feladat most jóval egyszerűbb. Egy felmérést szeretnék végezni és ezt kapcsoltam össze a nyereményjátékkal. Vagyis válaszolj őszintén a kérdésekre, a random.org-al pedig újra sorsolok majd.
Ha a könyv nem hozott lázba, viszont szeretnél részt venni a felmérés készítésében, erre is van lehetőség, ugyanis be tudod jelölni, hogy szeretnél-e részt venni a sorsolásban avagy sem. Ha nem, akkor névtelenül is kitöltheted a kérdőívet. Örülnék annak, ha minél többen válaszolnátok a kérdéseimre. :o)


A nyereményjáték véget ért! 

A sorsolás eredménye: