2017. október 2., hétfő

Ti kérdeztétek (139.)- Hol és hogyan szeretsz legjobban olvasni?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.

"Hol és hogyan szeretsz legjobban olvasni?"
(Zsófi)
Mostanában leginkább ágyban fekve szeretek olvasni, de ez nálam nagyon változó volt mindig.
Amíg pl. dolgoztam és nem pedig itthon babáztam, nagyon szerettem reggelente és délutánonként munkába menet és hazafelé jövet a vonaton olvasni.
Amíg pl. nem volt újra pici baba a háznál szerettem este elalvás előtt is olvasni.
Amíg pl. pocakos voltam szerettem a fotelban ülve olvasni, mert akkor legalább nem kínzott a gyomorsav.

Mióta újra van pici baba a háznál, nincs olyan, hogy elalvás előtti fázis, amit esetleg olvasással töltök. Olyan van, hogy "végre elaludt a gyerek, aludjunk gyorsan".
Mióta újra van pici baba a háznál nem este olvasok elalvás előtt, hanem délutánonként két alvása között és a vonatokat is messzire elkerülöm. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése