2017. október 17., kedd

Sabloncsere

Ilyen volt
Egy ideje kacérkodtam már a sabloncsere gondolatával (utoljára 2015 novemberében váltottam), de egészen a mai napig nem találtam olyat, amibe első látásra beleszerettem volna. Márpedig a szerelem első látásra nekem fontos. ;o) Aztán jött ez a sablon és tudtam, hogy addig úgy se lesz nyugtom, amíg nem fog megtörténni a változás. Úgyhogy amint a Kicsi lehetőséget adott ma rá, jöttem is szerkeszteni a HTML kódokat és végre így estére el is készültem vele.

Ilyen lett

Hogy tetszik nektek?

Ami első látásra megfogott benne az egyrészt az, hogy fent az Instagram képeimet lehet látni és szeretnék jobban ráfeküdni a közösségi oldalakra, másrészt pedig természetesen maga az egész "külalak". Friss, üde és más, mint az előző volt.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ^^ az előző sem volt rossz, de ez szerintem szebb :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. :) Nekem is tetszik a tietek. @Liliane Evansnak pl. a fejléce gyönyörű, @Dorka nálad pedig a magazin stílus jön be nagyon és a lila szín. Nagyon szeretem a lilát. :)

    VálaszTörlés