2017. október 31., kedd

Alkotóműhely 15.

Az utóbbi napokban serény origami könyvjelző gyártásba kezdtem, aminek egyetlen oka van: Gyerkőcöm kispajtásai egyedi origami könyvjelzőket kapnak majd karácsonyi ajándékként az iskolában. Így hát nem egy és nem kettő hajtogatást kell végeznem addig és mivel gondoltam, hogy közeledik a Halloween (mire a bejegyzés közzétételre kerül pont aktuális lesz), készítek olyanokat is, amik erre az ünnepre utalhatnak. Így készült el ez a tökös, szellemes és vámpíros könyvjelző.
Az elkészítésük nagyon egyszerű, ugyanarra a hajtogatásos módszerre épül mindegyik.
Vámpíros videó
Tökös videó
Szellemes videó

2 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek lettek, már Instán is láttam őket ^^ Karácsonyra gondolhatsz az Olvasókra is, mert szerintem többen örülnénk neki :D persze csak ha belefér az idődbe :)

    VálaszTörlés
  2. Már látom is magam előtt, hogy amíg itthon vagyok GYED-en, jól menő origami könyvjelző gyártó vállalakozást kezdek. :D

    VálaszTörlés