2010. szeptember 4., szombat

P. C. Cast + Kristin Cast: A préda

"Zoey és barátai a föld alá kényszerülnek, ahol Kalona és a Hollómások nem érhetik el őket. Ám az élet az alagutakban sem veszélytelen, a vörös vámpírjelöltek ugyanis korántsem olyan barátságosak, ahogyan azt Stevie Rae állítja. Egy balszerencsés találkozás Heath-szel aztán új fordulatot ad az eseményeknek, és Zoey-nak nem marad más választása, mint visszatérni az Éjszaka Házába, pedig jól tudja, hogy az egyre nagyobb hatalommal rendelkező Neferet végezni akar vele…"



Őszintén szólva, A vad után ennél azért izgalmasabb folytatásra számítottam. :oS
Miután befejeztem a 4. részt, szerencsére azonnal neki tudtam kezdeni az 5. kötetnek. Izgatottan estem neki, hisz a 4. rész olyan izgisen ért véget, hogy arra számítottam, a folytatása is "pulzus emelgetős" lesz.
Erre az eleje teljesen lagymatag volt, aztán minden újra izgisre fordulhatott volna, de valahogy nem jött össze.
Jó volt, de jobbra számítottam.

Aki nem olvasta A Vad-at, ne olvassa tovább ezt a bekezdést! SPOILER!
Ugyebár A vad ott ér véget, hogy "feltámad" Kolona, Zoey és barátai pedig bemenekülnek az alagútba a vörös vámpírok közé. Velük tart Dáriusz is, Erabosz egyik fia, aki összejött Aphroditéval.
Zoey, Shuanne, Erin, Damian, Jack, Aphrodité, Erik és Dáriusz, Stevie Rae és másik 9 vörös vámpírjelölttel összefog, hogy legyőzzék Kalonát és Neferetet.
Betoppan Heath, ezzel komoly veszélybe sodorva Zoeyt. Nincs más választása az 5 jóbarátnak, mint visszatérni az iskolába, ahol Kalona és Neferet már várja őket.
SPOILER VÉGE!

Most jutottam el arra a szintre, hogy nagyon nem értem Zoey érzelmeit. Ez a csaj egyszerűen "mindenkibe" beleesik, aki nem nőből van. :oS Egy kicsit már dühítő az egész. És akkor ő piszkálta Aphroditét az elején. ...

A vége egyfajta lezárásnak/befejezésnek is tekinthető lenne, ha nem lenne folytatása. ;o) Méghozzá még 2 kötet van hátra, Megkísértve és Megperzselve címmel.
Kíváncsi vagyok, meddig fogják tudni még csavarni az írónők a történetet. Akár vége is lehetett volna ezzel a befejezéssel.

Tartalom: 4
Megjelenés: 2010/2009
Eredeti cím: Hunted
Eddigi részek:
Megjelölve
Elárulva
A kiválasztott
A vad

A hivatalos honlapon már Éjszaka Háza Szerepjáték is van, elérhető a képre kattintva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése