2013. november 6., szerda

És a Veszedelmes sorscsapást nyerte ...

Túl vagyunk a 2 hetes nyereményjátékon a Veszedelmes sorscsapásért. :o) Hát nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon megkönnyebbültem, hogy minden rendben ment, lévén, hogy először használtam a Rafflecoptert, teljesen szűz terep volt, minden mondatot 88X fordítottam, nehogy valamit elszúrjak. ;o) De ügyes voltam, ti is azok voltatok, minden simán ment, és az oldal véletlenszerűen sorsolt egy szerencsés nyertest, aki megnyerte a Maxim Könyvkiadó jóvoltából a Veszedelmes sorscsapás 1 példányát. És hogy ki is lenne az?

Bernadett B.

Gratulálok!
Megy a mail a megadott e-mail címre! ;o) Remélem, hogy tetszeni fog a könyv.

Köszönöm szépen mindenkinek a részvételt a játékban, több, mint 200-an vettetek részt benne, úgyhogy nagyon sikeres volt. Ennek örömére pedig hamarosan, újra jövök egy nyereményjátékkal. ;o)

2 megjegyzés: