2018. január 15., hétfő

Ti kérdeztétek (154.)- Miért döntöttél úgy, hogy blogolni kezdesz?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Miért döntöttél úgy, hogy blogolni kezdesz? "
Macooka

Hozzátartozik a történethez, hogy nekem nem a Könyvesem az első blogom. 2007-2008-ban (pontosan nem tudom már) kezdtem el az első oldalamat, ami akkor még ego blog volt. Aztán 2008 áprilisa körül gólyaváró bloggá változott, majd május végétől kismama bloggá, aztán 2009 januárjától pedig bababloggá, amit 1 évig vezettem. Utána jött létre a Könyvesem, ami kezdetben ugyanúgy ego blog volt, de aztán átalakult könyvesbloggá és maradt is. Számomra is fura, hogy több mint 8 éve kitartottam mellette. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése