2018. január 4., csütörtök

Decemberi összefoglaló

Forrás
Hát ennyi volt. ... Eltelt egy újabb év.
A december nem szólt másról, mint a készülődésről. Először csak a tervezgetésről, hogy kinek mit is szerezzünk be, majd a sütögetésekről, aztán az ajándékok beszerzéséről, becsomagolásáról, aztán tessék, ott is voltunk, hogy 23-a van már.
Volt azért izgalom is a hónapban. A Nagy szépen elkészítette a kívánságlistáját mire jött a Mikulás (nálunk a Mikulás viszi el a listát, hogy mit szeretne Karácsonyra kapni), én pedig nekiálltam megrendelni a neten őket. Gondoltam, hogy a mai felgyorsult világban, ha a netről rendelek valamit, az már azon a héten meg is érkezik majd. Nem kicsit sokkolódtam amikor kiderült, hogy ez bizony nem fog ebben az esetben megvalósulni, benéztem a szállítási feltételeket. Persze az agyérgörcs kerülgetett, hogy nem fognak időben megérkezni az ajándékok, ráadásul olyan spéci dolgokat kért a Nagy, amiket csak az adott oldalon lehet beszerezni, úgyhogy senkinek se kívánom azt a 2 hetet, mire végre időben megérkezett a csomag, Karácsony előtt pár nappal csak. Éveket öregedtem, hogy mi lesz, ha nem érkezik meg, mit fog szegénykém érezni, egy Világ fog összeomlani benne és lőttek a Jézuskának.
De a csomag megérkezett és onnantól kezdve minden rendben volt. ITT írtam is a Karácsonyunkról.

A hónap képe az Instán

Igyekszem egyre aktívabb lenni
az Instán, úgyhogy gyertek
és kövessetek OTT is!

3 gondolat, ami decemberben történt velem

  1. az első négyesben eltöltött Karácsonyunk. Lehet, hogy nagyon nyálas dolog, de bizony készítettem a Nagyról és a Kicsiről közös képet a fa előtt. A Nagy fogja a Kicsit és vigyorognak mind a ketten. ... Annyira hihetetlen. ... Annyira csodálatos.
  2. elkezdtem a 90 napos diétát. Cél -5 kg.
  3. megérkezett a decemberi BASC meglepetés dobozom is, amiről ITT írtam. 

TOP3 könyv, amit a hónapban olvastam

7 könyv olvasását fejeztem be decemberben. Ezek közül a TOP3
↪ Marie Kondo: Tiszta öröm
↪ Marie Kondo: Rend a lelke mindennek
↪ Stephanie Garber: Caraval

És amiknek az olvasása jelenleg folyamatban van még


Blogélet a hónapban 

A hónapban 8 könyvről és 2 mesekönyvről írtam az oldalon, de többnyire amolyan pötyögéseket osztottam meg, ugyanis összesen 42 bejegyzést tettem közzé.
A legtöbben a moly TOP10- novemberre kattintottatok, de ha azt nézzük, hogy mely decemberi könyves bejegyzés volt a legnépszerűbb, akkor az a Papírpillangók.
Nem tudok olyan vicces keresőkifejezéssel szolgálni, mint pl. múlt hónapban az én a szexmániás könyvfalóval, de innen is gratulálok Dóri és Gábor eljegyzéséhez, bár nem tudom hogy keveredett valaki így az oldalra, illetve üzenem innen a távolból annak a kedves olvasónak, aki a nem lehet valaki ennyire romantikus "kifejezéssel" talált el ide, hogy de, lehet. 😋

3 gondolat, amit januártól remélek

  1. egészséget. Mivel a Nagy benyelt valamit és így betegen kezdjük az új évet - nem vagyok babonás, de akkor is -, remélem, hogy nem ilyen lesz az egész évünk.
  2. bízom abban, hogy a hónap végére a diétának köszönhetően látványos lesz az eredmény is már
  3. utol kéne magamat érni a bejegyzések írásával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése