2018. január 14., vasárnap

moly TOP10- december

Mi az a moly TOP10?: Elhatároztam, elkezdem vezetni hónapról-hónapra, hogy a molyon mely 10 könyv volt a legolvasottabb. Biztos érdekes lesz majd visszanézni a polcokat alkalomadtán, hogy mely könyvek voltak itthon a legnépszerűbbek.

A Könyvmolyképző Kiadó decemberben is aratott, ugyanis a legolvasottabb 10 könyv közül 7-et ők jelentettek meg. 

Dicsekedni megint nem tudok, hogy több könyvet is olvastam volna a legnépszerűbbek közül, de mivel nagyon ritka, hogy a friss megjelenésekre gyorsan sort tudnék keríteni, így igazából nem vagyok meglepve. A TOP10 közül egyedül a Karácsonyi éneket olvastam, amin csodálkozni nem is lehet, hisz régi klasszikus. 

És hogy mi a véleményem az élmezőnyről? A Nász és tébolyon, valamint az Ég veleden egyáltalán nem lepődtem meg, hisz nagyon sokan várták Mili történetének a folytatását, valamint LL új könyvét is. A többi Könyvmolyképzős könyvhöz hozzászólni nem tudok, amúgy se olvastam még őket. A marsi után az Artemisen se döbbentem meg, számítani lehetett arra, hogy nagyon sokan lesznek kíváncsiak a szerző újonnan magyarul is megjelenő történetére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése