2015. december 9., szerda

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 8.

Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A most következő könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.  



Kedves Niki!

Én egy steampunk stílusú könyvet ajánlok neked elolvasásra.
A. M. Aranth A Liliom Kora
Irtó rövid, ám velős könyv, sok tartalommal.
Tetszenek az elgondolások és kivitelezések a világfelépítésben. Annyira el tudom képzelni a kép világát filmben.
A hangulat kellően sötét. Fura gépek hada, sötét emberek, furcsa eszmék, érdekes kigondolások teszik tarkábbá és élvezhetőbbé. A karakterek elnagyoltak, ám a stílusnak megfelelőek.
Kíváncsi lennék, neked hogy tetszene e könyv.

Adri könyvmoly
http://adrikonyvmoly.blogspot.hu/




Kedves Adri!

Köszönöm a könyvajánlót. Még nem olvastam az adott könyvet és magával a steampunk műfajjal is kezdetleges a kapcsolatom, de megjegyeztem az ajánlásodat, köszönöm. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése