2015. december 3., csütörtök

A postás mindig kétszer csenget (28.)

Mi is az az In My Mailbox?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb. 

Bár nem is olyan rég bőszen hangoztattam, hogy mostanság a recenziós könyvek háttérbe szorultak nálam, erre most egy olyan hónapot zártam, melyben csak recenzió keretében érkeztek hozzám könyvek. ;o)

A Twister Média Kft-től kaptam a Jók és rosszak iskoláját. A sötétség fogságában az Álomgyártól érkezett. A General Presstől kaptam A fagyöngy alatt és A háború jegyeseit. Az Athenaeum révén jutott el hozzám a Bakker, azok a csodálatos férfiak! és az AnyukaLand. A Függőségben első és második részét pedig az írónőtől kaptam.

Eddig A fagyöngy alatt, A háború jegyesei, AnyukaLand és a Függőségben első része sorra került már, hamarosan jövök a róluk szóló bejegyzésekkel. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése