2015. december 7., hétfő

Ti kérdeztétek (73.): Volt olyan könyv, ami olyan pocsék volt, hogy be se fejezted?

Még egy RÉGEBBI bejegyzésben kértelek titeket, segítsetek abban, hogy fel tudjam éleszteni a Kérdezz! Felelek!-et, vagyis kérdezzetek. Jöttek is kérdések, most pedig válaszolok közülük egyre. 
Volt olyan könyv, ami olyan pocsék volt, hogy be se fejezted?

Ó!  Be kell vallanom valamit: ha egy könyv nagyon pocsék is, nagyon nehezen tudom félbehagyni és végleg félretenni. Egyszerűen belém fészkeli magát a gondolat: mi van, ha adok még neki 20 oldalt és addigra kiderül, hogy mégis csak tök izgis az egész? Amikor meg elolvasom a +20 oldalt is és még semmi változás, akkor meg bennem van, mi van ha most félbehagyom, de már közel vagyok a fordulathoz és bánni fogom, hogy nem fejeztem be. Aztán persze húzom, már ott vagyok a könyv felénél, miért is ne fejezném be akkor és várok az utolsó oldalig az átütő érzésre, ami nyilván nem fog bekövetkezni, ha az első 50 oldalon nem következett már be. :o(Bevallom, ilyen vagyok. Így nagyon kevés könyv van, amit félbehagytam. Legutóbb ilyen az Égből lopott szerelem volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése