2015. december 23., szerda

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 9.

Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám. 




 Kedves Niki!

Egy számomra nagyon kedves könyvet szeretnék neked ajánlani, ez pedig nem más, mint Bernhard Schlinktől A felolvasó.
Leginkább azért fogott meg ez a könyv anno, évekkel ezelőtt, amikor először olvastam, hogy nem egy klisés tucatregény; keveredik benne a romantika némi történelmi utalással és nem kevés drámával, ami szerintem akár a fiatalabb, de kicsit érettebb korosztályt is egyaránt megérintheti. A regény megtanít arra, hogy nem minden fekete és fehér, hogy hogyan élhetünk együtt a saját és mások hibáival, valamint felhívja a figyelmet a társadalmi különbségekre és az elfogadásra is. (Pozitívum, hogy szerintem a könyvből készült film is zseniálisan sikerült.)
Érdemes elolvasni, akár többször is. 


Üdvözlettel:
DarkFuture




Kedves DarkFuture!

Köszönöm a könyvajánlót és csak megerősíteni tudom a benne leírtakat: érdemes elolvasni! ITT már írtam a történetről és úgy érzem, hogy a bejegyzésem első mondata mindent elmond a könyvről: "A felolvasó jóval több a történetnél." Olvassátok el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése