2013. január 11., péntek

J. R. Ward: Kapzsiság

Eredeti címe: Covet (2009.)
Kiadta: Ulpiusz-ház Könyvkiadó (2009.)
Oldalszám: 636
Ára: 3999
Sorozat: Bukott angyalok
Forrás: könyvtár
"Jim Heron a bosszú angyala. Nem ismer sem kegyelmet, sem szánalmat. A bűn a lételeme. Amikor bukott angyalként a Földre érkezik, mégis sorsszerű megbízatást kap: hét ember lelkét kell megmentenie a főbűnöktől. Fegyvere: a szeretet ereje. Ellensége: a legsötétebb gonosz. Nem vallhat kudarcot. Vin diPietro velejéig romlott üzletember, aki csak a pénz szavának engedelmeskedik. Váratlanul azonban feltűnik az őrangyal és egy gyönyörű nő, és Vin válaszút elé kerül: vajon a végzete, a józan esze és a szíve mind ugyanabba az irányba mutat? Egy gonosz erő készen áll rá, hogy bekebelezze a lelkét. Kénytelen együtt dolgozni a bukott angyallal, hogy megnyerje magának szíve választottját, és megváltsa lelkét az örök kárhozattól... J. R. Ward bestsellersorozata a hét főbűnről, szerelemről és szenvedélyről, sikerről és gazdagságról világszerte meghódította a Fekete Tőr Testvériség sorozat rajongóit."


Bukott angyalok #1

Miért is került fel ez a könyv a Csökkentsd a várólistádat 2013. pótlistájára? Egyáltalán miért épp ezzel kezdtem a csökkentést?
Nos, egy kicsit el voltam tévedve, amikor megpillantottam az Irigység borítóját a várható megjelenések közt. Ugyanis azt hittem, hogy a Bukott angyalok első része, úgy világosított fel @Gica, hogy nem-nem, az Irigység a sorozat 3. része már. Ekkor utána olvastam egy kicsit és pirultam ezerrel, ugyanis a könyvtárban jó párszor belefutottam már a Kapzsiságba, de azt hittem, hogy ez egy önálló kötet.
Aztán jött a Csökkentsd a várólistádat 2013. és ezek után úgy gondoltam, hogy most már muszáj lesz elolvasnom, ha már így sikeresen beégtem. ;o)
Röviden: egy dolgot sajnálok csak, méghozzá azt, hogy eddig vártam a könyv elolvasásával! Imádtam! Más, mint az FTT, az erotika bár kap szerepet benne, de valahogy a cselekmény és a történések a jóval hangsúlyosabbak.

A világképről annyit, hogy vannak az angyalok és az ördögök, akik folyamatos harcban állnak egymással, mióta Világ a Világ. Ekkor jön Jim, aki az édesanyja lelki üdvéért cserébe szent küldetést kap. Meg kell mentenie 7 lelket az örök kárhozattól. Meg is kapja az első szent jelet, nem is akárki lesz az embere, hanem maga a dúsgazdag főnöke, Vin, akinek előző este volt olyan szerencsétlen, hogy megkettyintette a barátnőjét a kocsija hátsó ülésén.
Mitől kell vajon Vint megmentenie? Ki lehet a férfi barátnője valójából? És hogyan keveredik a történetbe a férje elől bujkáló Marie-Terese? ...

Nagyon jó kis sorozat lesz szerintem ez a Bukott angyalok, nagyon kíváncsi vagyok a Sóvárgásra is ezek után.
Romantika, erotika, jól és szépen felépített cselekmény, érdekes karakterek, démonok, angyalok, minden van ebben a történetben kérem szépen! Aki szereti ezt a műfajt, ne hagyja ki! Az is tegyen vele próbát, akinek esetleg az FTT-ben túl sok volt a szex vagy túl egysíkú lett, mert a Kapzsiság teljesen más. Újabb kedvenc Ward-tól.

A borítója a másik 2 részhez képest viszont katasztrofális, ráadásul szerkesztési, tördelési hibák tömkelege van benne, de sajnos az Ulpiusz-ház Könyvkiadónál én már nem is csodálkozom ezen. :oS
 
1/12 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése