2012. október 31., szerda

Ki a lélektársad?

Egy alkalmazás fut a Manó Könyvek Facebook oldalán, aminek a segítségével "megtudhatod", hogy vajon ki lehet a "lélektársad". (Kapcsolódva mindez a Lélektársakhoz, aminek az első része nem rég jelent meg a gondozásukban.) Nagyon ritkán szoktam ezeket a "kis játékokat" végigjátszani (tán egy kicsit öreg vagyok már hozzá), de most próbát tettem.
És ki lenne a szerencsés? ;o) Íme:

:oD Hihi. Amúgy imádom a Showder Klubot!

Ha pedig te is próbát szeretnél tenni, akkor kattints IDE. Annak meg külön örülnék, ha kommentben megosztanád velem, hogy neked kit dobott ki a gép. :oP

3 megjegyzés:

  1. Én is megcsináltam :) És minő meglepetés?! Kiss Ádám :)))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Szintén megcsináltam és nem tudom hogy, de SP jött ki. Bárcsak Ádám lett volna... :)

    VálaszTörlés
  3. Gica: csak nem te is sportosan öltözködsz? ;o)

    Pazsuka: :oDDD
    Láttad már ezt a felvételt:
    http://www.youtube.com/watch?v=fqdWoUWUXWk
    Haláli! :oDD

    VálaszTörlés