2012. augusztus 2., csütörtök

A "kérdéses" díj

Díjat kaptam Gicától, ezúton köszönöm még egyszer! :o)
És akkor a feladat:
  • elárulni magamról 11 dolgot
  • válaszolni Gica 11 kérdésére
  • majd kiválasztani 11 bloggert (visszadobni nem ér)
  • és feltenni nekik 11 kérdést.

No akkor 11 dolog rólam:

  1. félek a pókoktól
  2. szőlő volt a jelem a bölcsiben és hajó az oviban
  3. imádom a tejfölös ételeket
  4. a kék a kedvenc színem
  5. szeretem a sóskát
  6. utálok telefonálni
  7. félek a mély víztől
  8. 156 cm vagyok
  9. tini koromban sok levelezőtársam volt
  10. ha fiú lettem volna, akkor az Arnold nevet kaptam volna
  11. tipikus ikrek vagyok

Gica kérdései: 

1. Ki az az író, akivel szívesen találkoznál személyesen?
Hm, nem egyszerű kérdés, tuti, hogy valakit le fogok hagyni a listáról és később fog beugrani a neve. Íme akkor: SEP, J.K.Rowling, Suzanne Collins, Sofi Oksanen és összefutnék Leiner Laurával is. Ha visszautazhatnék a múltba, akkor pedig Puskinnal, Dumasszal.
2. Melyik könyv az, amit szeretnél, hogy megfilmesítsenek?
Kíváncsi lennék A Szent Johanna gimiből készült filmekre, akár külföldi-magyar szereplőkkel vegyesen.
3. Ha egyszer már pontoztál egy könyvet, előfordult, hogy később mégis változtattál rajta? Ha igen, miért?
Előfordult már, hogy amikor elolvastam egy könyvet úgy éreztem 4 csillagos, aztán eltelt pár hét-hónap és akkor visszagondolva, már csak 3,5 vagy épp 3 csillagot adtam volna rá. Hogy miért? Mert az idő elteltével jobban leülepedtek a dolgok, jobban láttam a bukkanókat.
4. Megfordult már a fejedben, hogy abbahagyod a blogírást?
Szerintem mindannyian eljutunk néha-néha odáig, hogy elegünk van és abba hagynánk. Aztán valahogy még sem tudjuk és igazán nem is akarjuk. :o)
5. Rokonaid, ismerőseid tudják, hogy blogot vezetsz? Olvasnak is téged?
Páran tudják a közelebbi családtagok, ismerősök közül, de tudtommal nem olvasnak.
6. Hogyan döntöd el mi lesz a következő olvasmányod?
Ec-peccel. ;oP Melyik nálam levő könyv érdekel a legjobban, melyikről írtak jókat vagy épp ellenkezőleg.
7. Melyik könyv főszereplőjével rekednél egy lakatlan szigeten?
Na, ez jó kérdés. Harry Potterral, mert lakatlan sziget ide vagy oda, egyszerűen csak haza hopponálnánk. 
8. Mi a véleményed az e-bookról?
Úgy gondolom, hogy a jövő az övéké, de én mégis egyelőre a papír könyvekért vagyok jobban oda.
9. Kemény vagy puha? Mármint a borító :)
Lényegtelen, csak sokáig bírja. :oP
10. Melyik az a könyv, ami még nem jelent meg nálunk, de nagyon szeretnéd?
Nalini Singh Angyali vadász sorozatának újabb része. Bár igaz, angolul is csak szeptemberben jelenik meg. ;o)
11. És hogy legyen egy nem könyves kérdés is: Milyen zenét hallgatsz szívesen?
Lehet csodabogár leszek, de ritkán hallgatok zenét, akkor is inkább a régebbi slágereket. Persze van 1-2 "mai" is ami tetszik, pl. Akont kimondottan szeretem.

És kik lennének az én kiválasztottaim? 

Mónika és Kethy
Hóvirág
Koalány
Törpilla
Ha már megkaptátok, bocsi. :oP

A kérdések pedig?

Mennyire folyásol be a borító?
Vásárlás vagy könyvtár párti vagy?
Emlékszel arra, hogy mi volt az első olyan olvasott könyved, ami nem kötelező olvasmány volt?
Van kedvenc íród?
Van olyan könyv, amit a környezeted dicsőített, de neked még sem tetszett?
Melyik könyváruházat részesíted előnyben vásárlás szempontjából?
Van kedvenc kiadód?
Amikor elolvastál egy könyvet és írni szeretnél a blogodban róla, akkor azonnal neki szoktál állni vagy hagyod leülepedni a dolgokat?
Szereted az adaptációkat? (Van kedvenced? Van olyan, amiben csalódtál?)
Mi volt az eddigi leghosszabb elolvasott könyved?
Kedvenc műfajaid?

6 megjegyzés:

  1. Remélem tetszenek a kérdések. :oP

    VálaszTörlés
  2. Hahaha! A hopponáláson nagyot nevettem. Nekem eszembe se jutott volna :)

    VálaszTörlés
  3. Beértem volna azzal is, ha a Tűzvillámmal hazarepülünk. ;o)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen :) Igyekszem válaszolni :)
    Üdv a Balcsiról! (szép időnk van szerencsére)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, csak aztán el ne felejts képeket küldeni. ;o)

    VálaszTörlés