2017. november 2., csütörtök

Októberi összefoglaló

Forrás
Nem olyan rég írtam ki a Twitterre, hogy fogalmam sincs mikor történt, de én nem olyan rég vettem csak észre, hogy elkezdtek lehullani a fákról a levelek. Valószínűleg ez azért lehet, mert reggel iskolába menet mindig rohanok a hidegben a két gyerkőccel, egyrészt azért, nehogy a Nagy elkéssen, másrészt azért, hogy minél előbb megjárjuk a Kicsivel az iskolát, boltot és visszaérjünk a meleg lakásba. Vagyis reggel rohanok, délután bár andalogva megyünk időjárástól függően vissza az iskolába, de annyira lefoglal, hogy a macskakövön ne törjem ki a babakocsi kerekét illetve figyelem a Kicsit, hogy nem-e bukik a döcögős úton, hogy egyszerűen az ősz majdnem elröppent mellettem. Aztán egy napon azt vettem észre, hogy a Kicsi megbabonázva néz a feje fölé, követtem a tekintetét és jé, hullottak a színes falevelek a fákról. Én meg, mint aki álomból ébredt, magamhoz tértem. Ősz van. Tényleg.

A hónap képe

saját készítésű fénykép
Titanic kiállítás

3 gondolat, ami októberben történt velem

  1. Már hónapok óta terveztük a Naggyal, hogy elmegyünk megnézni a Titanic kiállítást, csak aztán maga alá gyűrt a nagy terhesség a kánikulában, majd a Kicsi születése, de októberben eljutottunk. Nagyon tudom a figyelmetekbe ajánlani, nagyon jól összehozták, nagyon élveztük! Azért meg külön dicséret illeti a szervezőket, hogy amint meglátták, hogy babakocsival vagyunk, azonnal intézkedtek, hogy bejussunk a kordonon soron kívül és már jött is egy hosztesz, hogy a lifthez kísérjen minket. Tetszett a "távirányítós idegenvezetés", bár a két harmadát tuti nem hallgattam végig. Döbbenetes volt látni a leleteket, a kiállított csónakot, a valósághűen megépített folyosó és berendezett szobák pedig teljesen megbabonáztak. Na és a fényképekhez előkészített hátterek zseniálisak voltak!
  2. Jelenleg is, amikor ezt a bejegyzést írom, az elmaradt nyaralásunkat pótoljuk be Hajdúszoboszlón. Fantasztikus az itteni élményfürdő, csak ámulok. Ilyen szinten baba-gyerekbarát fürdőben nem is voltam még, pedig az elmúlt években megjártunk párat.
  3. A 7 könyv olvasása nem jött össze, csak 6-ot fejeztem be és jelenleg 3 olvasása van még folyamatban. ;)
 

TOP3 könyv, amit a hónapban olvastam

Mint ahogy fentebb említettem már, 6 könyv olvasását fejeztem be és a TOP3-ba ezek kerültek bele:
Helen Fielding: Bridget Jones naplója 3. – Bolondulásig
Charity Norman: Luke Livingstone titkos élete ITT írtam róla már
Sylvain Neuvel: Ébredő istenek

És amiknek az olvasása jelenleg folyamatban van még


Blogélet a hónapban

A hónapban 10 könyves bejegyzést tettem közzé, de írtam az idei nyaram legjobb olvasmányairól; book tag is volt, méghozzá az olvasási szokásaimról; sabloncsere is történt; pötyögtem a könyvesblogolás árnyoldalairól és még alkottam is. Egészen termékeny voltam októberben, ezt el kell ismernetek. ;)
A 10 könyves bejegyzés közül a legolvasottabb a Papírhattyú volt, de ha az októberi legolvasottabb bejegyzést nézzük, akkor az a 2016 márciusában írt Lenn, a nyúl üregében volt.

3 gondolat, amit novembertől remélek

  1. Mivel a hónapban semmi se jött össze, amit szeptemberben reméltem, így remélem, hogy a mostaniak bejönnek majd. (Sem 7 könyvet nem olvastam el, sem a fűtést nem úsztuk meg és sajnos a náthás időszakot sem. A három hónaposom elkapta a takonykórt.)
  2. Kezd már most úrrá lenni rajtam a karácsonyi fíling (nem lehet korán kezdeni). Remélem, hogy ki fog tartani az ünnepekig, nem csak fellángolás nálam. Bár mivel a Kicsinek ez lesz az első Karácsonya, hiába csak 5 hónapos lesz majd, azért mégis csak az első és ez lendületet ad a készülődéshez. 
  3. Szép őszt szeretnék a továbbiakban. Esőt, hideget, viharokat nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése