2017. november 13., hétfő

Ti kérdeztétek (145.)- Minek a hatására kezdtél el olvasni?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Minek a hatására kezdtél el olvasni?"
(Feigl Zsófia)

Ezzel a kérdéssel kapcsolatban egy régi gyermekkori emlékem van. Olyan 5-6 éves lehetettem és a nagymamáméknál nyaraltam éppen. Ültem az ágyon, kezemben egy mesekönyv (nem emlékszem már a címére de tudom, hogy zöldségek voltak a főszereplői), mellettem pedig a nagymamám olvasott (valamelyik Mikszáth kötet lehetett, mert ő volt a kedvence). Egyszerűen nem értettem, hogy ő hogy képes olvasni, én pedig nem.
Nem "minek", hanem "kinek" a hatására kezdtem el olvasni. A mamám volt az, aki csírájában ültette el bennem a vágyat az olvasás iránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése