2017. november 27., hétfő

Ti kérdeztétek (147.)- Volt már olyan alkalom, amikor hanyagoltad a szeretteiddel kapcsolatos programokat és inkább olvasni volt kedved?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Volt már olyan alkalom, amikor hanyagoltad a szeretteiddel kapcsolatos programokat és inkább olvasni volt kedved?"
(György Zsuzsa)

Igen, még tini koromban. Többször előfordult, hogy hétvégente elmentek sétálni, fagyizni, kirándulni, de én szívesebben maradtam otthon és bújtam az épp aktuális olvasmányomat. :) Ma már anyuka vagyok, így ezt a luxust nem engedhetem meg magamnak. :D Sőt, lassan szerintem ott tartunk, hogy a Nagy fog majd otthon maradni, hogy molyolhasson. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése