2017. december 18., hétfő

Ti kérdeztétek (150.)- Szerintem kedvenc könyvet ritkán lehet találni, de ezt a kérdést mégis megkockáztatom: Mondanál nekem 3 kedvenc könyvet (bármilyen témában), amit szívesen ajánlanál elolvasásra?


Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok. 

"Szerintem kedvenc könyvet ritkán lehet találni, de ezt a kérdést mégis megkockáztatom: Mondanál nekem 3 kedvenc könyvet (bármilyen témában), amit szívesen ajánlanál elolvasásra?"
György Zsuzsa

Már annyiszor felhívtam a figyelmet a Harry Potterra, hogy most valami mással szeretnék előrukkolni, ne legyek annyira unalmas. ;) Ettől függetlenül ezt a sorozatot tényleg mindenki figyelmébe tudom ajánlani korosztálytól függetlenül.
Na de nézzük akkor 3 olyan könyvet, melyet be merek vállalni ajánlásra. :)

  1. Jane Yolen: Csipkerózsa 
  2. John Boyne: A csíkos pizsamás fiú
  3. Sarah Cohen-Scali: Max
 
Nem esett nehezemre kiválasztani a fentieket. A véletlen műve, hogy pont ezek jutottak eszembe és pont mind a három hasonló témakört dolgoz fel. Vagy lehet annyira nem is véletlen, mivel jelenleg A krakkói lányt olvasom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése