2017. december 11., hétfő

Ti kérdeztétek (149.)- Olvastam, hogy nagyon sok fajta könyvet olvasol. Mégis melyik talán az a műfaj, amelyiket a legeslegjobban kedvelsz?


Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok. 

"Olvastam, hogy nagyon sok fajta könyvet olvasol. Mégis melyik talán az a műfaj, amelyiket a legeslegjobban kedvelsz?"
György Zsuzsa

Olvasás terén mindig korszakaim vannak, amik bizonyos időközönként változnak. Ha visszanéznénk a régebbi bejegyzéseimet akkor látnánk, hogy ez megmutatkozott a blogon is. Volt olyan év, amikor 90%-ban csak ifjúsági irodalmat olvastam. Aztán jött kis hazánkban az újabb láz és ezt felváltotta az erotikus irodalom, a new adult, akkor meg többnyire ilyen könyveket forgattam a kezeim között, YA-t pedig alig-alig. Aztán visszatértem a romantikus könyvekhez egy időre, majd áttértem a történelmi regényekre. Ilyenkor képes vagyok hónapokig is az adott műfajt olvasni csak. De még ki tudnék emelni több ilyen korszakot is, van amikor nem műfajra, hanem szerzőre kattanok rá. A húszas éveim elején faltam Dumas regényeit, utána jött Agatha Christie, Lőrincz L. László, Juliette Benzoni, stb.

Jelenleg azon a ponton vagyok, amikor újra a romantikus könyvek, a szórakoztató irodalom vagy a komolyabb témák felé hajlok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése