2017. december 19., kedd

Év végi hajrá! Book Tag

Forrás
Az Ülj le mellém blogon futottam bele ebbe a Book Tag-ba és kaptam kedvet a kitöltéséhez az aktualitása miatt. 

1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned? 

Nem olyan rég kezdtem el olvasni Fiona Gibson Anya randizni kezd c. történetét. Mivel még nagyon az elején tartok így véleményt formálni még nem szeretnék, de nagyon bízok abban, hogy egy humoros, szívet melengető történethez lesz majd szerencsém.

2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba? 
Nem, nincs ilyen.

3. Milyen új megjelenést vársz még? 
Őszinte leszek: nem követem annyira nyomon a hazai megjelenéseket, sőt, egyenesen hadilábon állok azzal, hogy mikor milyen könyv jelenik meg. Többnyire akkor értesülök arról, hogy mi jelent meg, amikor látom a molyon, hogy többen mit olvasnak.

4. Mi az a 3 könyv, amit idén még el szeretnél olvasni? 
Biztos vagyok abban, hogy nem fog összejönni 3 könyv elolvasása még ebben az évben, sőt örülök, ha sikerül befejeznem az Anya randizni kezdet. De hogy válaszoljak a kérdésre, ezen kívül jó lenne elkezdeni és befejezni a Caravalt és az Egy sötétebb mágiát is. Mindegyikhez nagy reményeket fűzök.


5. Van-e könyv, ami még esélyes az "év könyve" címre? 
Az Egy sötétebb mágiáról sok áradozást olvastam, így szerintem esélyes rá. Már ha még idén végzem az olvasásával. De a Caravalban is bízok, hátha.

6. Elkezdted-e már a jövő évi tervezést?
Egy valamit megtanultam az elmúlt évek során: könyvek terén ne tervezzek, mert úgy se jönnek össze a terveim. 😋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése