2017. december 5., kedd

Félbehagyva- Nancy Madore: Ismét megigézve

Eredeti címe: Enchanted Again
Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó (2015.)
Oldalszám: 294
Forrás: könyvtár
Értékelésem: 1

Megigézve #2

Még 2010-ben olvastam az írónőtől a Megigézvét, ami számomra elég újdonság volt "műfaját" tekintve. Erotikus történetek, melyek mesékre épülnek? Sokaknál mindez 7 éve kiverte a biztosítékot, de azóta a hazai könyvpiac rendesen edzett minket. Hisz megjelent A szürke 50 árnyalata és ezzel kezdetét vette a BDSM történetek hazai felemelkedése is. Nem is szólva az erotikus irodalom újbóli felkapásáról. Aztán ahogy lenni szokott, ez a láz is lecsengett.

Igazából nem is tudom mire számítottam a könyv elolvasása előtt. Nyilván arra, hogy fog annyira tetszeni, mint az első rész, de valahogy többre ezen túl. A Megigézvében nem csupán az erotika volt hangsúlyos hanem az is, hogy mindezt hogy lehet összehozni a mesékkel.
És milyennek találtam a második kötetet? Jobban mondva miért hagytam félbe? És egyáltalán mikor hagytam félbe?

Nos, most nem voltam valami kitartó, ugyanis az első történetnél félbehagytam a könyv olvasását. Tudom, hogy egyetlen sztoriból nem szabadna messzemenő következtetést levonnom a könyvet illetően, lehet, hogy a többi novella elnyerte volna a tetszésemet, de úgy voltam vele, hogyha az elsőnek -aminek lássuk be, mivel ezzel indul a könyv a legütősebbnek, legerősebbnek kellene lennie, hogy felcsigázza az olvasót- nem sikerül az olvasás folytatására ösztönöznie, akkor kétlem, hogy a többinek sikerült volna.
De mi is volt a bajom ezzel a történettel? Pont az, ami évekkel ezelőtt annyira lázba hozta a hazai olvasókat is: a BDSM. Nevetségesnek találtam, hogy Madore is ezt próbálta meglovagolni, ráadásul nagyon sajnáltam, hogy nem folytatta a mesék "átírását". Vagyis jobban mondva nekem egyik mese se ugrott be az első történetét olvasva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése