2014. február 22., szombat

Ti kérdeztétek: Mi volt a legdurvább könyvélményed?

EBBEN a bejegyzésben kértelek titeket, segítsetek abban, hogy fel tudjam éleszteni a Kérdezz! Felelek!-et, vagyis kérdezzetek. Jöttek is kérdések, és igyekszem minden hétvégén válaszolni egyre.

Kérdezz! Felelek! (50.)

Sokszor, amikor egy leg-leg kérdésre kell választ adnom, nem jön spontán a válasz, hanem agyalni szoktam, hogy mely könyv is legyen a kiválasztott. Ezen a válaszon viszont egyáltalán nem agyaltam, elolvastam, és már jött is, határozottan, meginghatatlanul.

Mi volt a legdurvább könyvélményed (legdurvább alatt azt értem, hogy ami hetekig nyomasztott, rosszat álmodtál róla, borzongtál tőle, vagy épp hányingered volt stb.)?

Egyértelműen ebben a kérdésben Gabrielle Wittkop: A nekrofil c. könyve győzött. Még írni is alig tudok róla, pedig nem most olvastam, de amiről szólt, uh b*sszus. :oS
Miért is olvastam el anno? Nos, bevallom, totál másra számítottam, mint amivel aztán szembesültem az oldalakon. Undorító, gyomorforgató, felháborító, morbid volt, DE egyszerűen mindezek ellenére, nem tudtam abbahagyni az olvasását. Sokkoló volt, feldolgozhatatlan az egész, de akkor is tudni akartam, hogy mi lesz a vége, és meg akartam érteni, hogy a fenébe tud ilyen témáról írni egy nő (na nem mintha férfitól elfogadhatóbb lenne, de akkor is).
Csak erős idegzetűeknek és gyomrúaknak tudom "ajánlani". Jobban mondva senkinek se ajánlom, de csak azok essenek neki, akikre a fentiek valamilyen szinten igazak!

Köszönöm annak, aki a kérdést feltette! :o)
Várom a további kérdéseket ITT! ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése