2018. március 9., péntek

Sorsolás ... a 8. blogszülinapi nyereményjáték nyertese

Forrás
Véget ért a blog 8. születésnapja alkalmából rendezett nyereményjáték
Nagyon örültem annak, hogy ilyen sokan részt vettetek benne, ennyien kíváncsiak voltatok arra, hogy vajon mit rejtene a saját kezűleg összekészített meglepetésdobozom, ha ti nyernétek. 😊 

Nagyon izgatott voltam, hogy a Rafflecopter kit fog kisorsolni, miket tudok majd meg róla a kérdésekre adott válaszai alapján, hogy lehetőleg olyan csomagot tudjak összeállítani neki, aminek örülni fog.
Aztán vettem egy nagy levegőt és rányomtam a sorsolás megkezdéséhez szükséges gombra és tádám, már meg is jelenítette a nyertes nevét:

Kiss Bogi
Gratulálok! Megy az e-mail is! 😊

És ezeket tudtam meg róla:
Egyenlőre még agyalok egy kicsit azon, hogy mit is rejtsen majd a doboz neki. 😋 De ahogy ígértem, amint kézhez kapta mutatok róla képet és természetesen tőle is örömmel fogadnék képet akár e-mailben, Instán, Facebookon vagy más felületen.

A statisztika pedig nagy iramban száguld az 1.000.000-ós látogatáshoz. Amint bekövetkezik ez a nagy nap lesz tűzijáték és pezsgődurrogtatás és természetesen újabb nyereményjáték is. 😍

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése