2018. március 23., péntek

moly TOP10- február

Mi az a moly TOP10?: Elhatároztam, elkezdem vezetni hónapról-hónapra, hogy a molyon mely 10 könyv volt a legolvasottabb. Biztos érdekes lesz majd visszanézni a polcokat alkalomadtán, hogy mely könyvek voltak itthon a legnépszerűbbek.


Látva a polcot egyetlen gondolat motoszkál a fejemben: október óta benne van a TOP10-ben a Papírhercegnő, én pedig még nem olvastam. Lehet, hogy esélyt kéne neki adnom. 😋

5 új könyv került fel a listára a hónapban, méghozzá az Eredet, Viharok birodalma, Szólíts a neveden, Trevor előtt és Tiéd vagyok. Hősiesen bevallom, hiába vannak benne a TOP10-ben, de ezek közül bizony 3-ról még csak nem is hallottam (Viharok birodalma, Trevor előtt, Tiéd vagyok).

A Köd és a harag udvara, Ég veled, Nász és téboly, Velünk minden véget ér és a Papírhercegnő úgy látszik, hogy szilárdan tartják a helyüket a dobogósok között.

A listáról egyenlőre csak 1 könyvet olvastam, a Velünk véget értet, de ezen kívül is csak az Eredet, Nász és téboly, Szólíts a neveden van betervezve. Na jó, lehet adok egy esélyt a Papírhercegnőnek. 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése