2018. március 28., szerda

Oreo torta

Kövess Instagramon is!
Történt, hogy eljött az a bizonyos nap, amikor a Nagy 9 éves lett.
Kellett egy olyan torta recept, amivel viszonylag gyorsan tudok végezni amíg iskolában van és kettesben vagyok a Kicsivel. Mivel nagyon szereti az oreo kekszet, így jött az oreo torta ötlete. Nem bántam meg, nagyon finom lett!

Két különböző receptből állítottam össze, mert az eredeti tortarecept piskótája valahogy számomra nem jött be.
Szóval a piskóta sütésénél ezt a muffin receptet választottam annyi különbséggel, hogy nem tettem bele lekvárt.
A krém elkészítésénél pedig Nusi receptjét alkalmaztam.

A tetejére külön habot nem tettem, csak megkentem krémmel, megszórtam a tört oreo keksszel és belenyomtam a krémbe a megmaradt egész kekszeket.

Nagyon finom lett az eredmény! A zselatinnak köszönhetően a krém jól megdermedt, a piskóta nem keményedett meg, finom puha maradt és másnap, amikor kicsit megszívta magát a krémmel még finomabb lett.
Tartalmas torta és tényleg isteni! Próbáljátok ki! 😋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése