2016. május 2., hétfő

Ti kédeztétek (94.)- Mennyire alakultak úgy a dolgok a blogoddal kapcsolatban, mint amire számítottál?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Mennyire alakultak úgy a dolgok a blogoddal kapcsolatban, mint amire számítottál?"
(Holtság Dóra)

Először is azt kell tisztázni, hogy mi célból jött létre az oldal.
Már a Könyvesem előtt is voltak más blogjaim (ego blog, kismamablog, babablog) melyek törlésre kerültek, ahogy elmúlt bennem a vágy a vezetésükkel kapcsolatban, de maradt bennem egyfajta írás kényszer. És akkor ezt az írás kényszert és az olvasás szeretetét összehoztam, nyilván valamilyen szinten más könyves blogosok hatására. Akkoriban még nem olyan sok ilyen hazai oldal volt elérhető, nem volt "divat" könyves blogot vezetni, mint manapság. Egyszerűen csak én is szerettem volna egy olyan helyet, ahol megoszthatom a véleményeimet az olvasott könyveimről, ahol egyedül vagyok és én vagyok az úr. Ebből a célból jött létre a Könyvesem.
Aztán persze ahogy ilyenkor lenni szokott, jöttek a látogatók, egyes látogatókból rendszeres visszatérők lettek. Hazudnék ha azt írnám, hogy ez nem esett jól, nem motivált. Ahogy pedig nőtt a látogatottság, a követők száma, ezzel szinte egyenesen arányosan tudtam felvenni a kapcsolatot a könyvkiadókkal. Volt, hogy én bátorkodtam megkeresni őket, volt, hogy ők kerestek meg engem. Jó dolgok a recenziós könyvek, egy időben nagyon rájuk is kattantam, bár időm is volt akkor még nagyon sokat olvasni egy-egy hónapban.
Összefoglalva akkor. Miután létrejött a Könyvesem, mire számítottam? Rendszeres látogatókra, könyvkiadókkal való rendszeres kapcsolatokra. Megvalósult-e? Igen. :o) Jöttök, rendszeresen olvastok örömömre. A könyvkiadókkal a kapcsolataim néha előtérbe kerülnek, néha háttérbe. Néha rám jön, hogy csak falom a recenziós könyveket, máskor nem kérek, nem ajánlanak fel, könyvtárból és a saját tartalékból élek. De mindenképp úgy alakultak a dolgok, ahogy számítottam rájuk. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése