2016. május 29., vasárnap

Paul „Coach” Wade: Fegyencedzés

Forrás
Most biztos vannak akik látva ezt a könyvet felhúzzák érdeklődve a szemöldöküket, hogy a fenébe is akadt a kezeim közé, amikor többnyire romantikus, NA, YA és hasonló kaliberű könyveket szoktam olvasni és hát mindenről szól a Fegyencedzés, csak épp a romantikáról nem.
Nos először is: azért került a kezeim közé, mert érdekelt a könyv.
Másodszor: tavasszal mindig rám jön a pánik, hogy fogyni kellene, mert lassan jön a bikini szezon.
Harmadjára: ötleteket szerettem volna meríteni otthoni edzésekhez.

Kiadta: Jaffa (2011.)
Oldalszám: 336
Forrás: saját
Értékelésem:
Őszinte leszek: nem olvastam végig a könyvet csak az elejét, a gyakorlatoknál már csak lapozgattam, elmélázgattam a képeket nézegetve majd elrettentem, hogy b.sszus, én ezeket nem tudom megcsinálni, mert tök egyszerűen gyenge vagyok hozzájuk.
A Fegyencedzés nem a fogyásról szól. Nem arról, hogy hogyan legyen szép vékony derekad, feszes feneked és vékonyabb combod, hanem arról, hogyan erősödj meg a saját testsúlyodat használva. Az ERŐ-ről szól.
Hogyan erősödj meg.
Hogyan legyél nagy erő birtokában.
Hogyan legyenek szép izmaid.
Az erőről, az izomépítésről, a test formálásáról szól. A Fegyencedzés szerint a testünk olyan, mint az agyag, amit kényünk-kedvünk szerint tudunk formálni az izomzatunk segítségével, csak kitartásra van szükségünk.

Jó volt a könyv, érdekes, remekül van illusztrálva, annak akit érdekel, hogyan tud szép izomzatra szert tenni, szerintem tökéletes beruházás, csak ajánlani tudom a figyelmükbe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése