2013. április 2., kedd

In My Mailbox (13.)- A postás mindig kétszer csenget

Mi is az az In My Mailbox?: Ez az esemény Kristi blogjáról indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb. Majd pedig linkelik a bejegyzésüket Kristi aktuális bejegyzéséhez.

Mikre tettem szert márciusban?
Könyvtár 1. 
Kresley Cole: Szeress, ha akarsz!
Theresa Révay: A hársak felett az ég
Mira Grant: FEED- Etetés
Laurie Halse Anderson: Jégviráglányok
Pierdomenico Baccalario: Az időkapu
George Mann: Mechanikus London
Jasper Fforde: A Jane Eyre eset
A könyvtárat háromszor látogattam meg a hónapban és tartottam magamat a fogadalmamhoz: egyszerre maximum csak 4 könyvet veszek ki ...  a felnőtt részlegről.
Így pottyant első körben a kosaramba a FEED, a Jégviráglányok, A hársak felett az ég és A Jane Eyre eset. Igen ám, de ugyebár a felnőtt részlegre vonatkozik a maximum 4 db könyv, így a gyerekrészlegről befigyelt még Az időkapu is. ;o) Arról meg már pláne nem tehettem, hogy megjártam a könyvtárat, aztán pár nappal később jött az értesítő e-mail, hogy megérkezett két előjegyzett könyvem, a Mechanikus London és a Szeress, ha akarsz!, így rohantam azokért is. Viszont piros pont, amiért akkor mást nem vettem ki. Szigorúan csak beugrottan értük és még csak félre se kacsintottam a polcok felé. ;o)
Végül A Jane Eyre eset másodjára is olvasatlanul került vissza a könyvtárba és a Mechanikus London is. Valahogy egyiknek se sikerült különösebben megfognia. De a Szeress, ha akarsz! és a Jégviráglányok nagyon tetszett, na meg a FEED, A hársak felett az ég és Az időkapu is kellemes olvasmány volt.


Könyvtár 2. 
Sofi Oksanen: Sztálin tehenei
Claudia Carroll: Ha ez a mennyország, kérem
vissza a pénzem!
Gayle Forman: Hová tűntél?
Richard Paul Evans: Kegyelem
Aztán a hónap vége felé futottam a harmadik körömet, miután biztosra vettem, hogy nem fog csúszni sem A Jane Eyre eset, sem pedig a Mechanikus London.
Ekkor a Sztálin tehenei, Ha ez a mennyország, kérem vissza a pénzem!, Hová tűntél? és a Kegyelem került a kezeim közé.
Ezek közül eddig a Carroll könyvet olvastam el, illetve a Sztálin teheneinek a felét, a másik kettőnek amolyan kinyitás szintjén álltam neki. Semmi bajom nincs velük, pusztán csak megérkezett a Nyuszi és most a kapott könyvekre cuppantam rá. ;o) Így valószínűleg ezek olvasatlanul kerülnek majd vissza a könyvtárba (vagy épp a Sztálin tehenei félig elolvasva), mert lassan lejár a kölcsönzési határidőm és most a kapott könyvekhez van inkább kedvem.



Recenziós► A. O. Esther: Hívogat a fény
Molyos csere során► Milly Jhonson:
Yorkshire puding Klub
Vettem► Sylvia Day: Hozzád kötve;
Sylvia Day: Melléd láncolva;
Alma Katsu: Halhatatlan
És akkor jöjjenek a kapott könyvek.
Egy recenziós könyvet kaptam a hónapban, A. O. Esther lepett meg a sorozatának második részével, a Hívogat a fénnyel. Méltó folytatása lett az Elveszett lelkeknek, izgatottan várhatjuk a harmadik rész megjelenését.
Molyos csere révén sikerült hozzájutnom a Yorkshire puding Klubhoz, aminek nagyon örültem és ezek után pláne kíváncsi vagyok az írónő többi regényére.
A Nyuszi is meglepett 3 nagyon vágyott kötettel. Mondjuk nem volt nehéz dolga, lévén, hogy magamnak rendeltem meg az ajándékomat, de mindegy. :oP A lényeg, hogy nagyon rég óta fájt a fogam rájuk és végre megvannak. Így került hozzám a Crossfire sorozat első két része (Hozzád kötve, Melléd láncolva), illetve a Halhatatlan.

Tervek áprilisra? Nos, tervek mindig vannak, aztán majd elválik mi valósul meg belőlük. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése