Szubjektíven könyvekről, adaptációkról és miegymásról

Új sablon

Na igen, már megint nem bírtam sokáig egy sablonnál. Újabb változtatás veszi kezdetét, ne lepődjetek meg ha esetleg szétesne az oldal. Igyekszem minél előbb a helyére pakolni mindent. :o)

Frissítve: 22:39
Még sehol se tartok, nem gondoltam volna, hogy ennyit fogok ezzel a sablonnal szenvedni. :oS Csak kb. 2 órám arra ment rá, hogy eltüntessem alulról az ismétlődéseket és bár sikerült, de fogalmam sincs mi a fenét töröltem. :oP
Folytatás holnap vagy holnapután, lassan majd csak a helyére kerülnek a dolgok. :o) 

Frissítve: másnap 9:41 (vagyis április 11.)
Azt hiszem elkészültem végre, íme. :o) Hogy tetszik? Annyira persze ne szokjátok meg, mert magamat ismerve nem sokáig fog ez maradni. :oD

 

8 megjegyzés:

Erika írta...

Hű, ez most nagyon komoly az eddigiekhez képest, de nagyon szép! :-))

Niki írta...

Komoly? Hűha, még a végén felnövök. ;o) De azért kibiggyesztettem oldalra a virágokat, hátha nem lesz olyan komoly. :o)

Levelibéka Ékszerei írta...

Nekem nagyon bejön! Bár az eddigi kinézetek is tetszettek, de ez tényleg "nagyon komoly", ahogy Eika is írta. :)

sajtosrolo írta...

Nekem is tetszik, de szerintem nem olyan komoly, inkább ilyen tök profi kinézetű.:)

Pazsu írta...

Nekem nagyon tetszik az új sablon, alapból imádom a noteszeket. :) Meg szépek a virágos képek is.

Niki írta...

Köszönöm, de a sablon nem az én érdemem, innen szoktam böngészgetni, ha épp rám jön:
http://btemplates.com/
:o)

Pazsu írta...

Az oké, hogy nem te csináltad a sablont, de választani is tudni kell. :)

Niki írta...

Hát igen, jó az ízlésem. :oP