2012. április 11., szerda

Top10 Tuesday (4.)- Leg-leg-leg

Mi is az a Top10 Tuesday?: a kitalálója The Broke and the Bookish blog, a lényege pedig az, hogy minden Kedden, megadott kritérium szerint egy Top10-es listát kell összeállítani könyvekből. Majd a közzé tett bejegyzésedet linkelni az ötletet adó blog aktuális bejegyzéséhez, ami jelen esetben EZ lenne.

Top10 könyv, aminek becsapott a borítója vagy a leírása.

Igaz, már Szerda van, de a tegnapi estém elment a sablon-mizériával, viszont nem akartam elmaradni a heti listával, így íme. :o)
Így hirtelen 10 könyv nem ugrott be, most 5-ös lesz a lista.

1. Nevada Barr: 13 1/2- nézve a borítót, egy kis lájtos ifjúsági történetre számítottam és hát egyáltalán nem az. Ehhez a történethez egy véres, sokkoló borító illett volna.
2. Elizabeth Chandler: Akit egy angyal megcsókolt- a borító gyönyörű, viszont nekem Tristan inkább szellemnek tűnik a történetben, mint angyalnak. Bár, csak az első részt olvastam, lehet a többi után más lenne a véleményem erről.
3. Lugosi Viktória: Dafke- a kis zöld kockákból sci-fi szerű történetre számítottam teljesen. Hogy miért?, azt ne kérdezzétek, egyszerűen azt hittem olyan lesz és hát nagyon nem. :o)
4. Will Berthold: Gyerekgyár- a tartalmából azt szűrtem le, hogy mesterséges megtermékenyítésről fog szólni, tán egy kicsit inkább dokumentumregény szerűbb lesz. Szó sincs mesterséges megtermékenyítésről és nem dokumentumregény.
5. Sofi Oksanen: Tisztogatás- egyszerűen még mindig nem értem hogy jön a légy, meg a légycsapó a történethez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése