2010. június 14., hétfő

Már megint könyvtár 6.

Megérkezett az előjegyzett Mentsük meg Júliát! c. könyvem a könyvtárba, és ha már ott voltam, akkor ezekkel távoztam:














Természetesen a gyerekrészleget is útba ejtettük. ;o) Na jó, lehet, hogy inkább én fogom élvezni a Bob és Bobeket, meg a Nils Holgersson csodálatos utazását. :oP














És begyorsítok a bejegyzésekkel. ;o) Az agyamra megy, hogy folyamatosan lemaradásaim vannak (jelenleg 8 olyan könyv van, amit már olvastam, de még nem írtam róla), pl. az utoljára írt könyvet is majdnem 1 hónapja olvastam már, ezért ma nekiesek a lemaradásaimnak.
Úgy tervezem, hogy naponta 1 bejegyzéssel jövök, ha minden jól alakul, aztán meg mindig majd akkor, amikor befejeztem az épp aktuálisat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése