2010. június 10., csütörtök

Díjat kaptam Mónikától és Szaniktól, még egyszer köszönöm szépen, jól esett, hogy gondoltak rám is. ;o)
Most viszont én is bajban vagyok egy kicsit, ugyanis kapásból én is rájuk gondoltam volna, ha nem épp ők adják nekem. ;o) Úgyhogy továbbadom a díjat
- az Olvasokkk blognak, Mónikának és Kethynek. Akiket az elsők közt kezdtem el olvasni, és csak nem rég esett le, hogy ketten írják a blogot. ;o) Hasonló könyvekről olvashatok beszámolókat, mint amiket én is szeretek, így jó pár könyv az ő bejegyzésük miatt került fel a "szeretném majd elolvasni" listámra.
- a Könyvoázis blognak, Szaniknak. Szeretem Szanik fiatalos stílusát, jó olvasni a sorait és jó könyvekről ír.
- a közös könyvesünknek, minden Könyvfalónak, de mivel külön könyves blogot csak Koalány és Nixyke ír, így nekik adom tovább.
- és Zakkantnak, mert mostanában az ő bejegyzéseit olvasgatom vissza, és vagyok rákattanva. ;o)

4 megjegyzés: