2010. június 26., szombat

Jiri Zácek/ Zdenek Miler: A kisvakond és a színek

"Milyen színű a gesztenye? Ugye, mindenki tudja? Ugyanolyan sötétbarna, mint a mackón a bunda."


Kisvakondon nőttem fel, a mai napig szeretem olvasgatni a történeteit.
Ez a könyv viszont valahogy nem tetszett. Persze, biztos nagyon jól lehet gyakorolni vele a színeket a kicsivel, de nekem akkor sem.

Felépítését tekintve, az egyik oldalon egy 4-4 soros kis versecskét olvashatunk, amikben egy-egy színre hívja fel a figyelmet, majd alatta és a másik oldalon található egy-egy kérdés.
A kedvencem a "Hol a csavar, és melyik az anyacsavar?". Nekem, mint nagy ezermesternek, rendesen másodpercek kellettek, míg meg tudtam különböztetni a 2 tárgyat. Kíváncsi leszek, Gyerkőc a későbbiekben milyen gyorsan fogja rávágni a megfelelő megfejtést. ;o)

Tartalom: ****
Borító:
*****
Megjelenés: 2007.
Eredeti cím: Krtek a barvy
Az írókról: Jiri Zácek 1945-ben, Zdanek Miler 1921-ben született. Zdanek Miler első kisvakondos mesekönyve 1963-ban jelent meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése