2010. június 7., hétfő

Komfortos mennyország- film

Katako ajánlotta a könyvet, de most hamarabb néztem meg a filmet, mint olvastam el. (Ha elolvastam majd, visszatérek erre a bejegyzésre.)
Potyogtak a könnyeim.

Annyira szépek voltak a mennyországos jelenetek! Olyan festményszerűek, varázslatosak.
Mindig totál kibukok, ha azt látom, meghal egy gyerek és mennyire szenvednek az itt maradtak. Ez olyan fájdalom lehet, amit nem lehet szavakba önteni, és igazán visszaadni sem a képernyőn.
Meghatott a burjánzó, ártatlan szerelem.
A film alatt többször összerándult a gyomrom, "Hány ilyen állat lehet szabadon?". Hiába mondjuk a gyermekeinknek, hogy "Idegenekkel ne állj szóba! Iskola után azonnal gyere haza!", mégis bármikor történhet hasonló. ...

A film lényege, hogy meggyilkolnak egy 14 éves lányt, aki felkerül a mennyországba és onnan látja a történteket. Néha sikerül is kapcsolatot teremtenie a másik oldallal, de neki is feladata van. El kell fogadnia a halálát.
A családja nem tudja feldolgozni a veszteséget, az apja és a nővére nyomoz a gyilkosa után, aki közelebb van hozzájuk, mint gondolnák. ...

A filmet Peter Jackson rendezte, akinek a nevéhez A Gyűrűk ura trilógia is fűződik. Alice Sebold azonos című regénye alapján készült. Itthon 2010 márciusában kezdték vetíteni.


szereplők:
Saoirse Ronan
Mark Wahlberg
Rachel Weisz
Stanley Tucci
Susan Sarandon
Michael Imperioli
Jake Abel
Amanda Michalka

2010-ben jelölték 2 BAFTA-díjra, 1 Golden Globe-ra, és 1 Oscar-ra.
forrás: port.hu

2 megjegyzés:

  1. Nahát, megnézted végre?
    A mennyországos jelenetek nekem is a kedvenceim a filmben!
    Örülök, hogy tetszett, bár én változatlanul azon az állásponton vagyok, hogy elolvasva mégis csak más és sokkal mélyebb élmény...
    Sokkal fájdalmasabb és katartikusabb...!
    Olvasás közben is potyogni fognak a könnyeid... :(

    VálaszTörlés
  2. Már akkor megnéztük, amikor ajánlottad. ;o)

    VálaszTörlés