2018. április 4., szerda

Márciusi összefoglaló

Forrás
Március utolsó napján kitettem a blog FB oldalára egy Cecelia Ahern idézetet

"A tavasz reményteljes, a nyár büszke, az ősz alázatos, a tél ellenálló."

és ez remekül mutatja, hogy milyen is a tavalyi-idei tél. Rettentően ellenálló és már tele van a hócipőm a hideggel, az esővel.
[Ma is reggel óta szemerkél az eső, sötét, szürkeség van kint.
Napsütést szeretnék, jó időt! Amikor nem kell talpig beöltöztetni overálba a Kicsit, amikor nem kell aggódnom azon, hogy a Nagy sapka nélkül rohangált-e kint az iskolában és másnapra benáthásodik. 
Napsütést szeretnék, jó időt! Amikor el lehet tenni a téli kabátot és csizmát, amikor elég csak egy könnyű pulóver és lehet fagyizni. Amikor süt a Nap és nem hatol csontig a szél a Duna-parton a sétálás közben. 
De hátha mindezt az április meghozza.] a bejegyzés Húsvét Hétfőn íródott és akkor ilyen piszok volt az időjárás

A hónap képe az Instán

Igyekszem egyre aktívabb lenni
az Instán, úgyhogy gyertek
és kövessetek OTT is!

3 gondolat, ami márciusban történt velem

1 Kislány koromban mindig hosszú hajam volt. Hát közepéig érő barna, hullámos, amit sose tudtunk megregulázni, így vagy hajpánttal volt hátrafogva, vagy felkötve, mert mindig össze-vissza állt. Viszont minél hosszabb volt, annál könnyebb volt tán bánni vele. Ennek ellenére anyukámék fejéből kipattant, hogy ők általánosban az ötödik év elején levágatják teljesen rövidre. Tudjátok, olyan felnyírt, fiúsra. Nos, szörnyen állt és soha "jobbkor" nem tehették volna ezt a szörnyűséget velem. Annyira megmaradt bennem ez az emlék, hogy onnantól kezdve sose engedtem levágatni a hajamat, mindig váll alá kellett érnie. Most viszont már annyira megnőtt és olyan szinten foglalkozni kellett vele reggelente (minimum fél óra csak azzal telt el, hogy kivasaltam amennyire lehetett, viszont ha rossz idő volt, akkor seperc összeugrott a levegőn), hogy meguntam. Elmentem fodrászhoz és igaz nem fiúsra, de áll alá érő bubira levágattam. Lényegében hátul a tarkómig fel van vágva, elöl pedig az arcomnál az áll alá érőre hagyta a fodrász. És jól áll legnagyobb döbbenetemre. Ha vasalnom is kell reggelente, öt perc alatt megvagyok vele. És ha össze is ugrik napközben, nem a kócos fajta lesz, hanem az aranyosan hullámos, minta direkt lenne olyan. Úgyhogy örülök a változtatásnak.
2 A hónapban volt a Veszíts el egy könyvet! esemény, mely során a Naggyal 2 könyvet veszítettünk el. Egyet én, egyet ő. A váci Duna-part sétányát választottuk mondván, hogy mindig sok ember sétál arra, biztos hamar meg fogják találni a könyveket. Én a Zenepavilonban hagytam el az én példányomat, a Nagy az övét az egyik lépcsőn. Kicsit féltem attól, hogy a lépcsőn felejtettet senki se fogja megtalálni, erre kb. 2 órával később azt megtalálták, az enyémről viszont még semmi hír. 

3 Én is azon szerencsés bloggerek és vloggerek közt lehettem, akik megkapták a MyBooKz első/teszt dobozát. ITT írtam is róla. 

TOP3 könyv, amit a hónapban olvastam

5 könyv olvasását fejeztem be a hónapban. A 3 legjobb ezek közül, de mindegyik "csak" 4 csillagos:
↪ Fejős Éva: Bébi. Bumm!
↪ Tomor Anita: Helló újra, kedves exem!
↪ Emily Bleeker: Miután meghaltam

És amiknek az olvasása folyamatban van még

 Igen, belevágtam végül a Papír hercegnőbe. 😁

Blogélet a hónapban

Márciusban 31 bejegyzés került közzétételre, ebből 7 volt könyves, melyből pedig 1 volt gyermekirodalom. A többi egyéb pötyögés volt.
A 8. blogszületésnapi nyereményjáték sorsolása is megtörtént, de volt újabb nyereményjáték is a Maxim Könyvkiadó jóvoltából, amikor 1 db páros mozijegyet lehetett nyerni a Nap nap után c. filmre. 
A hónapban a legtöbben a mozijegyért folyó nyereményjátékra kattintottatok, de ha a könyveseket nézzük, akkor még egy tavalyi bejegyzésemre voltatok újra kíváncsiak nagyon, méghozzá Renáta W. Müller: TestVÉR ​1-jére. Ha pedig a márciusi könyveseket nézzük, akkor a győztes Julianne Donaldson: Edenbrooke ​örököse lett.
A legtöbben (természetesen) itthonról, majd az USA-ból és Ukrajnából kerültetek az oldalra.
Vicces keresőkifejezésekről nem tudok beszámolni. Vagy könyvcím vagy szerző alapján keveredtek ide.

3 gondolat, amit áprilistól remélek

  1. Nos, ahogy nézegettem az időzített könyves bejegyzéseket, nem sok lesz a hónapban az eddigiek alapján, egy kisebb olvasói válságban szenvedek. Remélem, hogy ennek vége lesz a hónapban.
  2. Jó időt! Jó időt! A rossz idő mondjon le!
  3. Remélem, hogy a Kicsi végre a hónapban felül magától. Most épp ezen stresszelek, hogy még nem tette meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése