2018. április 5., csütörtök

A postás mindig kétszer csenget (49.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb


Februárban a könyvtárból 2 könyvet kölcsönöztem ki. Ezek közül A szolgálólány meséjét befejeztem, a  Pataki Emma naplója olvasásával pedig egyszerűen nem haladtam, nem tudott lekötni, így olvasatlanul vittem vissza a könyvtárba. A Nagyék a március 15-ei "ledolgozásukat" a könyvtár gyerekrészlegén töltötték, így két legyet ütöttem egy csapásra a hónapban: visszavittem a kikölcsönzött könyveimet, hoztam ki újat (Miután meghaltam) és még a Nagyot is hazahoztam egyúttal.

A többi 5 könyv saját szerzemény (Vörös veréb, Szép kastélyban szép halottak, Belgravia, Holnap, Hamupipőke menj a búsba). Mindegyikre kíváncsi voltam már a megjelenésük óta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése