2018. április 25., szerda

IRL, avagy A való életben Book Tag

Forrás

Dorka hívott ki erre a Book Tagra még márciusban, amit köszönök még egyszer. Ennek a Book Tagnak a lényege, hogy melyik könyvbéli szereplőre lennének igazak az adott jelzők, ha a való életben is léteznének/élnének. Hát nem mondom, hogy néhány kérdésnél nem izzadtam meg. 😋

Aki kiáll a “kis srácért”

Hermione (Harry Potter). Tipikusan az a karakter, akit lazán el tudnék képzelni egy tüntetésen is, ahol transzparensekkel hirdeti mondjuk azt, hogy védjük meg a madárpókokat a kihalástól. Nos Hermione az, aki minden helyzetben kiállna az igazáért és ebbe beletartozik az is, ha a "kis srácot" kell megvédeni.

Aki romantikából analfabéta

Ambrózy báró (Leányrablás Budapestenből). A bárónk mindegyik részben olyan, mintha karót nyert volna, a megtestesült arisztokrácia. Hogy én hányszor vártam arra, hogy majd most megtörik a jég és könnyes szerelmet vall Milinek! (És még mielőtt bárki lelőné előttem a poént, a sorozat utolsó két részét még nem olvastam, úgyhogy pszt.)

Akihez tanácsért fordulnék

Anyához A szobából. Annyira erős lelkileg, annyira kitartó, bátor a gyermekéért, hogy amikor kicsit magamba zuhanok, akkor hozzá fordulnék tanácsért, hogyan tudott újra és újra kimászni a göndörből, túlélni.

Aki Youtube videókat csinálna

Bridget a Bridget Jones naplója 4. részéből. Ha már így rákopott a Twitterezésre, simán kinézem belőle a Youtube videókat is.

Akivel leülnél sörözni

Bár nem vagyok oda a sörért, de ha Evelynről lenne szó az Evelyn hét férjéből, vele kivételt tennék. Ez a nő annyira sugárzó, vibráló, erős, kitartó volt, hogyha kell több pohár sört is megiszok vele, csak ott legyen.

Aki jelentkezne egy valóságshow-ra

America A párválasztóból. A párválasztó után már egy rigófütty lenne neki egy valóságshow.

Akibe szívesen belefutnál a strandon

Hm. Ambroseba az Arctalan szerelemből. 😋

Akinek szívesen dolgoznál

A Novus Particlesnek örömmel dolgoznék az Új Pompejiből, ha másképp csinálnák a dolgokat.

Aki idegösszeroppanást kapna nyilvános helyen

A Királyfi a Sorok közöttből szerintem sokkot kapna, ha hirtelen itt teremne a mi világunkban. 

Aki a HR legrosszabb rémálma lenne

Kim a Pocsék karmából.
- Na és hol dolgozott ezelőtt?
- Nos hát ... tudja hangya voltam. Eltalált egy űrállomás leváló WC-je, meghaltam és hangyaként születtem újjá.

2 megjegyzés:

  1. Ez jó lett! Főleg a HR-es :D Utána is nézek a könyvnek, mert felkeltettem az érdeklődésem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olvastad még? Akkor nagyon tudom ajánlani, nagyon humoros. :D

      Törlés