2013. október 6., vasárnap

In My Mailbox (19.)- A postás mindig kétszer csenget

Mi is az az In My Mailbox?: Ez az esemény Kristi blogjáról indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb. Majd pedig linkelik a bejegyzésüket Kristi aktuális bejegyzéséhez.

Ez  hónapom könyvek tekintetében szűkebb volt, mint az augusztus, de azért így is zsákmányoltam pár példány. ;o)

Venni nagyon nem szándékoztam ebben a hónapban, de végül mégis csak úgy adódott, hogy az Esztelen, Heti csaj és A Szent Johanna gimi kalauz a kosaramban landolt. Igazából egyik vásárlását se bántam meg, sőt az Esztelen és a Heti csaj folytatását is várom, szóval számomra megérte.

Természetesen a könyvtárat se kerültem el a hónapban, már csak azért sem, mert vissza kellett vinnem a nyári szünetük előtt kölcsönzött könyveiket. És ha már ott voltam, akkor igen, nem jöttem haza üres kézzel. Ekkor jött velem a Dramacon 2. és 3. kötete, az Ethan és Carter, illetve A királynő olvas. Mind a 4 könyv (Dramacon esetében manga), jó választás volt.

Mivel augusztusban ráéreztem a kölcsön könyv ízére is, így ebben a hónapban is tettem egy kisebb körutat. Ekkor jött velem haza a Faldöngető és A rossz testvérrel ágyba bújni. Mind a két könyv tipikusan ilyen kölcsön kérős-könyvtáras, mert pénzt nem nagyon adtam volna értük.

Recenzió révén is jutottam hozzá olvasnivalókhoz. Az Egmont Kiadótól kaptam meg az Eredendő bűnösök 3. részét, A herceget, ami nagyon-nagyon tetszett. A közös könyvesblogunkon, a Könyvfalókon keresztül jutott hozzám Naomie Hay, első könyves hazai szerzőnk könyve, A nyeremény. Egyelőre még csak a belekukkantós fázisban vagyok, nyilatkozni nem szeretnék. A Könymolyképző Kiadótól, előolvasás keretén belül olvashattam a Hounded-et, a Semmi nem áll az éjszaka útjábant, illetve az Üvegtrónt is. Az első kettőt már olvastam, nagyon tetszettek, bár a két könyv, két külön világ. Az Üvegtrón pedig hamarosan sorra fog kerülni.

2 megjegyzés:

  1. Klassz az új külső :)
    (Vagy nem annyira új, csak rég jártam itt?)

    VálaszTörlés
  2. @koalány: Csak a hátteret cseréltem most ki, az alapsablon maradt. ;o)

    VálaszTörlés