2013. június 14., péntek

Kitekintő 10.

Egy külföldi blogon futottam bele a Crash borítójába. Igaz, nem ez volt, amit itt oldalt láthattok, hanem egy olyan, amin egy spiccelő (így mondják, ugye?) lábfejet lehetett látni. Amiért megakadt a pillantásom rajta az azért volt, mert első ránézésre nem esett le, hogy mit is látok. Azt hittem, hogy valami furcsa madárfej. *pirul* Aztán persze amikor jobban megnéztem, akkor esett le, hogy egy balett-táncos lábfejéhez lehet szerencsém, és ekkora félrenézés után úgy gondoltam, tartozom annyival a könyvnek, hogy elolvasom legalább a fülszövegét. ;o)

A bejegyzésben is olvasható és nekem is úgy jött le, hogy kicsit olyan Simone Elkeles-es lehet az írónő stílusa és a története is.
Rossz fiú, jó kislány, egymásba szeretnek, tinik, a többit sejthetitek. ;o)
Fogalmam sincs, hogy trilógiáról van-e szó, vagy sorozatról, a lényeg, hogy angolul már 3 rész olvasható.

Frissítés: magyarul várható a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése