2011. november 19., szombat

100.000 látogatás

Én egyszerűen nem tudok eligazodni a statisztikákon. Ahány féle, annyi eredmény. Az Analytics szerint ennek már majdnem a duplája is megvan (egész pontosan amikor néztem 197.186. Pár nap késéssel a blog indulásától kezdve mér.) , a beépített szerint még nincs meg (január óta szerinte 95.291), a mystat szerint pedig a mai napon megtörtént (később indult egy kicsivel ez a számláló is, úgy emlékszem). Mivel az "ünneplések" miatt valamelyikhez igazodnom kell és ünnepelni szeretünk, nektek a mystat a látható (ráadásul az 50.000-nél is ehhez viszonyítottam), így hurrá, pezsgődurrogtatás, konfekti, megtörtént a
az oldalra, éljen! :o)  
Az 50.000-nél ígértem (ez április felénél volt), hogyha ez bekövetkezik, akkor lesz megint nyereményjáték. Nem hittem volna, hogy ez pont az ünnepekre fog esni majdnem, de akkor 2 legyet egy csapásra. :oP

Hamarosan nyereményjáték az oldalon és köszönöm a látogatásokat! Az újakat, a visszatérőket, mindenkinek. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése