2011. november 19., szombat

Rómeó és Júlia- manga

Megjelenés: Romeo and Juliet (2008.)
Magyarul: Rómeó és Júlia (2010.)
Kiadó: Agave Könyvek
Oldalszám: 193
Ára: 2980
Értékelésem: 3*
Amikor láttam, hogy az Agave Könyvek Shakespeare két művét is megjelentetik manga formában, először magasra kúszott a szemöldököm, majd vállat vontam, "miért is ne?".
Statisztikák szerint évről évre egyre kevesebbet olvas a fiatalság. Nem hogy mást, kötelező olvasmányokat meg pláne nem. Ebből a szempontból nézve jó ötletnek tartottam a Rómeó és Júlia felelevenítését akár ebben a formában is. Ha ezzel sikerül csak egy picit felkelteni az érdeklődésüket és rávenni arra őket, hogy elolvassák, akkor már megérte.
Most, hogy olvashattam (tesómnak vettem Karácsonyra, aki úgy kerüli a könyveket, mint a macska a vizet. Gondoltam hátha sikert aratok ezzel.), annyira nem vagyok elájulva. Ha ezen múlik, hogy elolvassák, akkor legyen, de engem zavart ez a modern kori love story. A számítógép a háttérben, a mobil a kézben, a motoron száguldó Rómeó. Nekem egy kicsit sok volt.
Az illusztráció viszont nagyon bejött.

2 megjegyzés:

  1. És Nádasdy Ádám fordította :3 Az legyen még plusz pont.

    VálaszTörlés
  2. Igen, igazad van, ezt mindenképp meg kellett volna említenem. :oP

    VálaszTörlés